Pagina's

zondag 1 maart 2015

TAG: what's in my stash


Vroeger was ik nooit echt een meisje meisje. Ik had een grote afkeer voor make-up, jurkjes en hakken. Ik weet nog dat ik op een super geheime huttenbouw bijeenkomst met mijn jongensvriendjes heb gezworen dat ik nooit make-up zou dragen. Of een jurkje. En al helemaal geen hakken. Maar ja, sommige beloftes moet je breken... Dus hier zit ik dan, op mijn bed, in een jurkje met hakken aan mijn voeten te schrijven over welke make-up zich in mijn beautystash bevindt. Tja, het leven kan raar lopen niet waar? 

Zoals net al aangegeven, ontwikkelde mijn make-up interesse zich pas op een late leeftijd. Ik denk dat ik in de tweede, derde zat, toen ik erachter kwam dat als ik zwarte oogpotlood opdeed mijn ogen er ineens heel anders uit zagen. Daar is het dan ook mee begonnen, met zwart oogpotlood. Even een waarschuwing vooraf: Voordat ik echt de voordelen van make-up begon te zien, was ik vooral in het bezit van Intertoys make-up van de this is it afdeling... Uitgebreid is mijn make-up verzameling dus nog niet, maar wat ik tot nu toe heb, is zeker de moeite waard om te laten zien:) 







Make-Up
BB Cream - Garnier
Oogschaduw - Chanel
Eyeliner - Hema
Lippenstift - Hema
Parfum - Ralph Lauren
Primer - L'oreal Paris
Rouge - Maybelline
Nagellak - Pupa 


Kwasten
Poederkwast - Primark
Foundationbrush - Ici Paris
Creasekwast - Primark
Angled Liner kwast - Primark
Oogschaduwkwast - Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten