Pagina's

dinsdag 3 februari 2015

Yellow You to the next level

Je hoort vaak dat de start van een nieuwjaar hèt moment is om opnieuw te beginnen. Om je grenzen te verleggen en je dromen te verwezenlijken. Ze zeggen dat een nieuw jaar nieuwe kansen met zich mee draagt. Kansen om het beter, leuker en mooier te doen. Toch geloof ik dat het waarmaken van je dromen ook zonder de combinatie van vuurwerk en oliebollen kan. Dat je geen ‘Happy new year!’ kreten en goede voornemens lijstjes nodig hebt om eindelijk te doen wat je al zo lang wilde doen. Ik geloof dat je op elk moment van de dag, in elke week van de maand en in elke maand van het jaar, je leven en alles wat daar bij hoort naar een hoger niveau kunt tillen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind nieuw jaar echt geweldig. Sterker nog, ik houd van nieuwjaar! Misschien heeft deze belofte van 365 nieuwe dagen en daarmee 365 nieuwe kansen me zelfs wel aan het denken gezet. Want ja, eerlijk is eerlijk: het op pimpen van Yellow-You was wel een punt op mijn goede voornemens lijstje. Eindelijk een goed voornemen waar ik me wel aan heb gehouden. Een paar aanpassinkjes en wat veranderingen om Yellow You naar the next level te brengen. Dus klik snel op lees-meer en kom erachter wat er allemaal gaat veranderen en… al veranderd is!

Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt is er van alles veranderd aan het uiterlijk van Yellow-You. De bloemen boven aan de pagina, de toevoegingen aan de sidebar en natuurlijk het nieuwe logo. Ontworpen door mijn lieve vriendinnen Els en Anouk en iets waar ik ontzettend poepie trots op ben. Maar naast het nieuwe logo en de hele nieuwe look, komen er nog meer veranderingen aan. Dus hieronder heb ik ze even op een rijtje gezet:

Allereerst is er het invoeren van vaste post and publish tijden. Voortaan elke zaterdag een blogpost die online gaat en ik ga proberen om ook de dinsdag erbij te betrekken. Ik zit natuurlijk in mijn examen jaar nu en de weken verschillen nogal van heel druk tot heel rustig, maar de zaterdag blogpost is a fact, dat is zeker!

Ten tweede hebben we het Yellow-You youtube kanaal. Hej, wat klinkt dat mooi. Yellow-You Youtube. Ik ben al een tijdje aan het uittesten hoe je nu het best kan vloggen, hoe je de mooiste filmpjes kunt maken en natuurlijk hoe je ervoor zorgt dat deze ook leuk zijn om naar te kijken. Het heeft even geduurd maar, zeker nu ik me over mijn angst om in het openbaar tegen een camera te praten aan de kant heb gezet, ben ik van plan om het vloggen en filmen serieus te gaan nemen. Er staan zelfs al een paar coöperations op de planning. Met wie? Dat verklap ik lekker nog niet. Acht februari staat de filmdate gepland en in de week daarna zal snel het eerste echte Yellow-You coöperation filmpje verschijnen. Spannend!

Verder hebben we nog een paar grote evenementen staan waarvoor ik ben uitgenodigd en waar ik naar toe ga en waar ik jullie natuurlijk uitgebreid verslag van uit zal brengen.

En als laatste: ik heb een nieuwe camera gekocht! En met een nieuwe laptop ben ik mee bezig. Mijn oude is helaas op sterven na de dood en dus is een nieuwe noodzakelijk. De queeste naar een goede laptop is helaas nog niet afgerond en ik ben dus nog zwaar opzoek naar een nieuwe goede laptop. Dus als jullie een aanrader hebben: leave it in the comments below!


Oh en darlings: Vergeet nooit dat het nooit te laat, te vroeg of te dom is om je dromen waar te maken, het is gewoon een kwestie van doen. 

2 opmerkingen:

  1. Je vernieuwde blog ziet er super leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je al een tijdje aan het uittesten hoe je nu het best kan vloggen?

    BeantwoordenVerwijderen