Pagina's

dinsdag 23 december 2014

Yellow You's eerste Vlog

Oh yeah. Je leest het goed. Yellow You's eerste vlog. Ons tijdperk is nu eenmaal een extreem visueel tijdperk en soms heeft het zijn voordelen en soms zijn nadelen. Maar ik kon natuurlijk niet achterblijven, dus na lang wikken en wegen, heb ik besloten toch maar eens een vlog te proberen. Op wat inzoomprobleempjes na (vergeet nooit om weer uit te zoomen nadat je hebt ingezoomd, want voor je het weet heb je alleen een neus in beeld) ben ik blij met het resultaat. 
Dus ik zou zeggen: Veel kijk plezier, and let me know wat je ervan vond! 

https://www.youtube.com/watch?v=sanN_e4Ngg0&list=UUlQO8LoOE3XoNltRc9Zmlpw



1 opmerking:

  1. Coole vlog! Je hebt echt lef dat je dat zomaar durft te doen terwijl iedereen je aan staart.

    BeantwoordenVerwijderen