Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Het einde/begin van het begin

Waar zal ik beginnen? Waarschijnlijk bij het begin. Nee wacht, laat ik beginnen bij het einde.
Bij onze eindbestemming: Portugal. 
Het prachtig mooie Lissabon om precies te zijn.



Na een doldwaze reis stond ons hier een aangename verrassing te wachten. Op het moment dat we ons hotel binnenkwamen, kwam onze stoutste droom uit. Ons zogenaamde twee-sterren hotel bleek een miniatuur versie van the Ritz te zijn! Inclusief vriendelijke/mooie (waarom is iedereen zo mooi in Portugal?) receptioniste, een balkon met prachtig uitzicht en muziek die begint met spelen zodra je de kamer binnenkomt. Maar eigenlijk is dit alles niet het einde. Het is juist het begin van iets wat een fantastische reis gaat worden! Als je de voorbereiding en de vlucht niet mee telt natuurlijk. 
Hoewel deze twee punten niet onbenoemd mogen blijven. 
Maar dat is zo'n typisch gevalletje van beelden zeggen meer dan woorden:


1. Ready, set, PROPPEN!
2. Tip: scheer nooit je benen als je haast hebt.
3. Koffer wegen. De verleiding was te groot.
4. Het moment van vertrek is daar.
5. Op naar the AirPort!
6. Ik zie, ik zie wat jij niet ziet..
7. Drankje tijdens wachten.
8. Het is nog steeds een raadsel waarom er een p op de bodem van mijn glas stond. Paard? Pony? Poncho?
9. Laatste selfie in NL!


10. Duty-Free Shopping.
11. Duty Free. Duurder is het zeker.
12. Het enige dat daadwerkelijk Free was. 
13. Plane Jane 2.0
14. Ik zit met mijn hoofd in de wolken. Zucht.
15. Almost there!
16. Ja, dat is ijs daar op het raam.
17. Love at first sight.
18. Dames en heren, maak uw gordels vast. Over enkelen minuten arriveren we in Lissabon!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten